fbpx
Loader

Το μυστικο κλειδί

Branding,Website and Campains

Δυναμική είσοδος από την Πρώτη Χρονιά

Το Μυστικό Κλειδί είναι ένα κέντρο προσχολικής αγωγής το οποίο άνοιξε στα Ιωάννινα το 2017 σε πλήρως σύγχρονες και ιδιόκτητες εγκαταστάσεις, βασισμένο στο εκπαιδευτικό σύστημα Reggio Emilia. Η επιχείρηση ήθελε τη δημιουργία ενός εντελώς νέου και ισχυρού Brand το οποίο θα δρούσε ως σημείο αναφοράς με επιχειρήσεις τέτοιου κλάδου στα Ιωάννινα και θα έθετε τις βάσεις για μελλοντικό Franchise σε άλλες πόλεις.

 

Παρακάτω παρουσιάζεται πως δημιουργώντας το νέο Brand και εφαρμόζοντας συγκεκριμένη επικοινωνιακή στρατηγική, καταφέραμε η επιχείρηση να μπει πολύ δυναμικά από την πρώτη χρονιά λειτουργίας της στην αγορά καλύπτοντας το 90% των διαθέσιμων θέσεων της πριν ξεκινήσει η νέα σχολική χρονιά. 

Info

ΕΤΟΣ
2019

 

ΠΕΛΑΤΗΣ
Το Μυστικό Κλειδί

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Ονοματοδοσία Brand
Στρατηγική επικοινωνίας του Brand
Σχεδιασμός εταιρικής εικόνας
Δημιουργία και διαχείριση Concept και Προωθητικής Καμπάνιας
Σχεδιασμός Website
Social Media
Διαχείριση Διαφήμισης
Digital Advertising
Search/SEO
Συμβουλευτική Marketing

The challenge

Η επιχείρηση έπρεπε να ξεπεράσει έναν βασικό σκόπελο, λειτουργώντας για πρώτη χρονιά. Το Brand θα ήταν εντελώς άγνωστο σε κοινό που θα έκανε έρευνα αγοράς σε συγκεκριμένη περίοδο. Αν και υπήρχαν όλες οι προδιαγραφές για την καλή είσοδο του Brand στην αγορά (υψηλή τεχνογνωσία προσωπικού, καινοτομία και πλήρης κάλυψη όλων των εκπαιδευτικών προυποθέσεων ενός σύγχρονου Κέντρου Προσχολικής Αγωγής), η επιχείρηση δεν είχε καθόλου δημιουργημένο Brand Name ώστε να είναι γνωστή ως επιλογή στο κοινό στόχο. Επιπλέον, την περίοδο που θα μπορούσε να επικοινωνήσει την είσοδο της στην αγορά, δεν ήταν ακόμη έτοιμη κτηριακά ώστε να προετοιμάσει τους δυνητικούς πελάτες της. Τέλος, το κοινό στόχος δε θα μπορούσε να ενημερωθεί για το νέο Brand ούτε μέσω των δομών του Υπουργείου Παιδείας, στα οποία παρουσιάζονταν όλες οι διαθέσιμες εκπαιδευτικές δομές προς τους ενδιαφερόμενους.

“Customer First” Campaign.

Το κλειδί της επιτυχίας

Το Brand δεν ήταν γνωστό για το κοινό ούτε μπορούσε να υποστηρίξει κάποια προωθητική ενέργεια που θα “έφερνε” γονείς στις εγκαταστάσεις με στόχο να γνωρίσουν την επιχείρηση. Αυτό το διπλό εμπόδιο παρακάμφθηκε με τη δημιουργία μίας προωθητικής καμπάνιας γύρω από το “Τι πραγματικά ενδιαφέρει τους γονείς σε ένα Κέντρο Προσχολικής Αγωγής;”. Δημιουργήθηκε ένα online ερωτηματολόγιο που μπήκε στο site mistikokleidi.gr το οποίο περιελάμβανε σημαντικές ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, ήταν εύκολο στη συμπλήρωση του και έδινε τη δυνατότητα σε γονείς να ταξινομήσουν οι ίδιοι τι είναι πιο σημαντικό γι αυτούς. Στο τέλος κάθε συμμετέχων γονέας έδινε στοιχεία επικοινωνίας (email, κινητό) και κάθε ένας έμπαινε σε μία μεγάλη κλήρωση στα εγκαίνια του Κέντρου για 1 ετήσια συνδρομή δωρεάν. Μέσα σε 5 ημέρες από τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου, υπήρχε επικοινωνία με κάθε έναν γονέα με παρουσίαση της δομή και συζητώντας λεπτομέρειες για τις ανάγκες τους. Με αυτό τον τρόπο, όταν θα ήταν ο χρόνος των εγγραφών, η επιχείρηση είχε ήδη καταχωρημένο δυνητικό πελατολόγιο το οποίο μπορούσε να επικοινωνήσει άμεσα.

Με αυτό το Concept οι γονείς μάθαιναν για τα χαρακτηριστικά της δομής προσωποποιημένα, το Brand είχε στοιχεία επικοινωνίας και έπαιρνε πολύ σημαντική πληροφορία σχετικά με τις ανάγκες του κοινού στόχου.

0
Συμμετοχές
0
Ο Ωραίος Αριθμός μου
0
Ο Ωραίος Αριθμός μου
0
Ο Ωραίος Αριθμός μου