All in one
Κατασκευή
Eshop
All in one
Η κατασκευή eshop για ένα Brand δεν είναι η ηλεκτρονική παρουσία του με απομονωμένη στρατηγική,ούτε απλώς μία online πλατφόρμα ηλεκτρονικών συναλλαγών των προϊόντων του. Αρχικά είναι η εικόνα και η λειτουργία του για το μέλλον που έχει ως αποτέλεσμα μια νέα σχέση με τους πελάτες του.
Το σύνολο των στοιχείων που αποτυπώνονται στη μνήμη του καταναλωτή σχετικά με την επιχείρηση.
Η κατασκευή eshop βασίζεται σε 3 πυλώνες. Τις ανάγκες του επισκέπτη, το ιδανικό UX (User Experience) που θα τον βοηθήσει και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του Brand.
Οι προδιαγραφές ανάπτυξης εξασφαλίζουν υψηλό ranking στις μηχανές αναζήτησης, ενώ ο σύγχρονος σχεδιασμός διασφαλίζει τη μοναδικότητα και την ιδανική παρουσίαση των προϊόντων σας.
Η συνεχής εξέλιξη της τεχνολογίας των online πωλήσεων και οι απαιτήσεις των πελατών σας, καθιστά πλέον απαραίτητη την συνεχή & αδιάκοπη υποστήριξη σε τεχνικό και γνωσιακό επίπεδο.
Oρίζουμε μαζί το στόχο της επιχείρησης σας με προκαθαρισμένους μικρότερους στόχους, σας προτείνουμε το κατάλληλο budget και ακολουθούμε τα κατάλληλα κανάλια προώθησης στο Digital Marketing.
Το online Shopping είναι μία πρόκληση πιο έντονη από ποτέ. Οι πελάτες περιμένουν από τα Online Βrands να τους απλοποιήσουν το user journey (διαδρομή του χρήστη μέχρι να έχει το προϊόν που επιθυμεί στα χέρια του) όσο γίνεται και την ίδια στιγμή να τους προσφέρουν δυνατές στιγμές που να τους εκπλήσσουν και να τους εμπνέουν για τη σχέση που θέλουν να έχουν μαζί τους. Από την άλλη, οι ανάγκες των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο eCommerce δεν περιορίζονται στην παρουσία τους online με δυνατότητα ηλεκτρονικών συναλλαγών με πελάτες τους.
Η οπτική της MEDUSA στο eCommerce βασίζεται στην απλότητα και την ενδυνάμωση του συναισθήματος γεφυρώνοντας τους στόχους της επιχείρησης με τις προσδοκίες του καταναλωτή. Δουλεύοντας συνεργατικά επάνω σε κάθε project, απλοποιούμε κάθε διαδικασία αλληλεπίδρασης του χρήστη/καταναλωτή με το online Brand και ενισχύουμε τη συνολική του εμπειρία. Αυτό το πετυχαίνουμε εισάγοντας τα χαρακτηριστικά της ανθρώπινης συμπεριφοράς στη διαδικασία που βασίζεται σε αριθμητικά δεδομένα. Το αποτέλεσμα είναι ένα Brand από το οποίο οι άνθρωποι θέλουν να αγοράζουν Online.
Η Δράση “Ψηφιακό Βήμα” στοχεύει στην επιδότηση των πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων για να δημιουργήσουν Ηλεκτρονικό κατάστημα – eshop, πλήρως λειτουργικό σε Mobile, σε 2 γλώσσες, επιπρόσθετα καλύπτει την φιλοξενία του eshop καθώς και τη διαφήμιση του στο Internet: Social Media και Google Ads. Η επιδότηση θα είναι στο 50%, ενώ η διαδικασία αξιολόγησης θα γίνει με αντικειμενικά κριτήρια και με κατάταξη των επιχειρήσεων σε τέσσερις ψηφιακές βαθμίδες.
Ο επιχορηγούμενος προϋπολογισμός κάθε επενδυτικού σχεδίου κυμαίνεται από 7.000 ευρώ έως 50.000 ευρώ και προϋπόθεση συμμετοχής του δυνητικού δικαιούχου στη δράση θα είναι να υποβάλλει επενδυτικό σχέδιο που θα τον οδηγήσει κατ’ ελάχιστον σε μία ανώτερη ψηφιακή βαθμίδα από αυτή της αρχικής κατάταξης, εκτός αν έχει καταταγεί ήδη στην ανώτατη βαθμίδα.