Brand Design
Brand Design
Ένα Brand είναι αυτό που πιστεύουν για σένα.
Branding είναι η διαδικασία του να καθορίσεις ΤΙ πιστεύουν για σένα.
Και όλα ξεκινούν από το “Γιατί”. Γιατί έφτιαξες αυτή την επιχείρηση; Τι θέλεις να δώσεις στον κόσμο; Τι θέλεις να λέει ο κόσμος όταν ακούει το όνομα της επιχείρησης σου; Ποιο είναι το όραμα σου; Αυτές είναι κάποιες από τις ερωτήσεις που απαντιώνται όταν χρειάζεται να σχεδιαστεί η εικόνα του Brand. Κάθε είδους επιχείρηση, όπως και μία ηλεκτρονικού εμπορίου δεν προσφέρει μόνο προϊόντα ή υπηρεσίες.
Κυρίως προσφέρει εμπειρία στην πελάτη της. Μπορεί οι τεχνολογίες και τα διαθέσιμα εργαλεία που υπάρχουν σήμερα στο ηλεκτρονικό επιχειρείν να είναι εντυπωσιακά αλλά στο τέλος της ημέρας το Brand είναι αυτό που θυμούνται οι άνθρωποι από εσένα. Αυτό που δένει την καρδιά των πελατών μιας επιχείρησης και βοηθά τη διατήρηση του customer loyalty.
Η δημιουργία ενός Brand ξεκινάει με την οπτικοποίηση του. Ένα δυνατό Brand συνδυάζει το design και το μήνυμα που θέλει να μεταδώσει ωστε να προκαλέσει το συναίσθημα και να ακολουθήσει μία στρατηγική. Μεταφέρει την αξία της επιχείρησής σε υπαλλήλους και πελάτες. Όταν μια εταιρεία ισορροπεί προσεκτικά με αυτά τα στοιχεία, η αξία του εμπορικού σήματος (Brand name) ενισχύεται σε όλα τα άλλα που κάνει η εταιρεία, οδηγώντας τις επιδόσεις στις πωλήσεις, το μάρκετινγκ και τη διατήρηση της.
Brand Design
Ένα Brand είναι αυτό που πιστεύουν για σένα.
Branding είναι η διαδικασία του να καθορίσεις ΤΙ πιστεύουν για σένα.
Και όλα ξεκινούν από το “Γιατί”. Γιατί έφτιαξες αυτή την επιχείρηση; Τι θέλεις να δώσεις στον κόσμο; Τι θέλεις να λέει ο κόσμος όταν ακούει το όνομα της επιχείρησης σου; Ποιο είναι το όραμα σου; Αυτές είναι κάποιες από τις ερωτήσεις που απαντιώνται όταν χρειάζεται να σχεδιαστεί η εικόνα του Brand. Κάθε είδους επιχείρηση, όπως και μία ηλεκτρονικού εμπορίου δεν προσφέρει μόνο προϊόντα ή υπηρεσίες.
Κυρίως προσφέρει εμπειρία στην πελάτη της. Μπορεί οι τεχνολογίες και τα διαθέσιμα εργαλεία που υπάρχουν σήμερα στο ηλεκτρονικό επιχειρείν να είναι εντυπωσιακά αλλά στο τέλος της ημέρας το Brand είναι αυτό που θυμούνται οι άνθρωποι από εσένα. Αυτό που δένει την καρδιά των πελατών μιας επιχείρησης και βοηθά τη διατήρηση του customer loyalty.
Δημιουργία Λογοτύπου
Οι επιχειρήσεις που θέλουν να δημιουργήσουν ένα επιτυχημένο εταιρικό ή προϊοντικό branding, δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στο σχεδιασμό του λογότυπου, διότι αποτελεί το «σύμβολο», με το οποίο επικοινωνεί στην αγορά και αναγνωρίζεται.
Με πολυετή εμπειρία στο marketing και το γραφιστικό σχέδιο, συνδυάζουμε όλα τα απαραίτητα στοιχεία (ύφος, φιλοσοφία, όραμα, κουλτούρα) του προϊόντος, ώστε να κατορθώσει την προσέλκυση του κοινού στο οποίο απευθύνεται.
Το λογότυπο αποτελεί ένα από τα πρώτα στάδια του branding που έχει σας στόχο να δημιουργηθεί και να ενισχυθεί η εμπιστοσύνη των πελατών για τις επιδόσεις του προϊόντος. Η προσέγγιση μας στην ανάπτυξη του λογοτύπου (και γενικότερα της διαδικασίας του branding) στοχεύει στη δημιουργία μίας εικόνας, που θα αντανακλά τις αξίες της εταιρίας και θα αυξάνει την πιθανότητα να δημιουργήσει ισχυρό δέσιμο με το κοινό.
Σχεδίαση Εντύπων
Δε σχεδιάζουμε έντυπα. Αποτυπώνουμε τη βέλτιστη εικόνα της κάθε εταιρίας με στόχο να αναδείξει ό,τι την κάνει να ξεχωρίζει. Στη διαδικασία του design εντύπων εμπλέκουμε το καλύτερο μείγμα από το δημιουργικό, το ιδανικό φωτογραφικό υλικό, το κατάλληλο marketing και το μελετημένο κείμενο.
Με αυτό τον τρόπο κάθε έντυπο σχεδιάζεται με συγκεκριμένους στόχους.
- να είναι άρτιο γραφιστικά,
- να αναδεικνύει τα πλεονεκτήματα του πελάτη σε σχέση με τον ανταγωνισμό του,
- να είναι προσαρμοσμένο σε αυτό που αναζητά ο αναγνώστης του και
- να “πουλάει”
Σχεδιασμός συσκευασίας
Η συσκευασία διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στη διαχρονικότητα του προϊόντος εν σχέση με την πορεία του στην αγορά. Σχεδιάζουμε συσκευασίες που βοηθούν το προϊόν να ξεχωρίσει ανάμεσα σε πληθώρα ανταγωνιστών, να τραβήξει το ενδιαφέρον του καταναλωτή, να το προσέξει.
Με υψηλή τεχνογνωσία στο σχεδιασμό συσκευασίας είμαστε σε θέση να καλύψουμε τις όποιες απαιτήσεις, έτσι ώστε ένα προϊόν:
- Να γίνει αντιληπτό
- Να τραβήξει το ενδιαφέρον
- Να διευκολύνει το καταναλωτή να βρει πληροφορίες για το περιεχόμενο της συσκευασίας
- Να πουληθεί
Λαμβάνουμε υπ’ όψιν όλες τις παραμέτρους, που απαιτεί η συγκεκριμένη εργασία, έτσι ώστε να είναι εγγυημένη η προστασία του προϊόντος κατά την μεταφορά, και η αποθήκευση μεγάλου αριθμού συσκευασιών.
Στόχος είναι η ισορροπία και αρμονία, η καθαρότητα του μηνύματος.