fbpx
 

Blog

Η δύναμη του marketing και του branding σε ένα παράδειγμα πιο δυνατό από κάθε άλλο. Δεν είναι μόνο η τιμή που καθορίζει τη συμπεριφορά του καταναλωτή. Είναι το marketing από αυτό που βλέπει μπροστά του. Ακόμη και ένα προϊόν χαμηλής αξίας ανάλογα με το πως θα προβληθεί στα μάτια του καταναλωτή, κοστίζει αναλόγως. Ένα ρούχο, ένα ρολόι, ένα κόσμημα, ένα...

Αυτό το άρθρο δεν είναι οπαδικό. Δεν υποστηρίζει τη συγκεκριμένη ομάδα. Δεν αναφέρεται σε πρωταθλήματα, νίκες και γκολ. Αναφέρεται αποκλειστικά στο φαινόμενο της παρουσίας της στα new media και στο πως έχει επιδράσει η επικοινωνία της στο brand name του συλλόγου. Αυτό που μεταφράζεται άμεσα σε αξία και χρήμα. Αλλά κυρίως αναφέρεται στο τι μπορεί να μάθει μία επιχείρηση από...

"H Αρχαία Αθήνα ζωντάνεψε μέσα στα δημιουργικά studios της Ubisoft. Δείτε το video. Αλήθεια, τι χρειάζεται για να διαφημιστεί η χώρα σου παγκοσμίως, να αυξήσει τα φορολογικά της έσοδα και να ισχυροποιήσει τις εθνικές της θέσεις σε νεαρές ηλικίες και σε τουρίστες; Απλά πράγματα: να αφήσει χώρο να ανασάνουν λίγοι προγραμματιστές, λίγοι 3d animators, λίγοι ιστορικοί και αρχαιολόγοι, λίγοι μουσικοί...

"Το αυτοκίνητό μου δεν ξεκινά όταν αγοράζω παγωτό με γεύση βανίλια", είπε ένας πελάτης στη General Motors. Θα φανταζόσασταν  ποτέ ότι ένα "παγωτό" θα μπορούσε να κλονίσει ολόκληρο τον κολοσσό της General Motors; Πριν από κάποια χρόνια, το τμήμα της Pontiac της General Motors έλαβε ένα πολύ αστείο παράπονο από έναν από τους πελάτες της. Ήταν τόσο περίεργο και παράξενο...

  Εφτάμιση χρόνια πριν, είχαμε ανεβάσει στο λογαριασμό μας στο Facebook ένα video που παρουσίαζε το μέλλον του τρόπου που ο καταναλωτής θα ψώνιζε. Το video ήταν αρκετά "φουτουριστικό", από αυτά που συνήθως πιο πολύ προκαλούν εντύπωση παρά οπτικοποιούν την ουσία. Σήμερα, μετά από 7 χρόνια η Αmazon με το Amazon Go, κάνει αυτό το video πραγματικότητα αλλάζοντας τον τρόπο που...

Η Burberry, o οίκος μόδας με εμπορική αξία κοντά στα 10 εκατ. λίρες, φτάνει σε σημείο καταστρέφει ρούχα, αξεσουάρ και αρώματα αξίας 28 εκατ. λιρών τον περασμένο χρόνο. Ο λόγος; Για να προστατεύσει το εμπορικό της σήμα σύμφωνα με δημοσίευμα των Times όπως μας ενημέρωσε η Καθημερινή σε σχετικό άρθρο. Η εμπορική αξία των επιχειρήσεων ανεξάρτητα από το μέγεθος τους υπάρχουν...

Οι μεγάλες επιχειρήσεις (Brands) δαπανούν εκατομμύρια για να δημιουργήσουν μία ισχυρή ταυτότητα στα μάτια του κοινού τους. Αυτή η ταυτότητα όμως δεν είναι μόνο προιόν Marketing ή διαφήμισης αλλά κυρίως του Branding. Δηλαδή, μίας αλληλουχία πολλών ενεργειών από άλλα πράγματα που φαίνονται εύκολα και άλλα που δεν φαίνονται με την πρώτη ματιά. Αρχικά ας τα δούμε βήμα βήμα. Κάθε επιχείρηση είναι...