Best of Autolinea
Website design & development
Project
Η εταιρία AUTOLINEA ΑΕ, εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος και επισκευαστής αυτοκινήτων για 8 Brands για την περιοχή της Βορειο Δυτικής Ελλάδας, επιθυμούσε να δημιουργήσει ένα νέο τρόπο πώλησης οχημάτων, πέραν των παραδοσιακών που διέθετε και ταυτόχρονα να αξιοποιούσε να New Media και τη δυναμική του Internet ωστε να προβάλει την εταιρία, τις υπηρεσίες και τα συγκεριτικά της πλεονεκτήματα. Έτσι δημιουργήθηκε ένα Brand κάτω από το κεντρικό το οποίο θα διέθετε ένα portal προβολής μεταχειρισμένων, σχεδόν καινούριων και καινούριων οχημάτων σε ειδικές τιμές.
ΕΤΟΣ
2018
ΠΕΛΑΤΗΣ
Autolinea A.E.
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Content strategy
Web design
Web development
Photography
Digital marketing
Design & tools
Η αγορά του οχήματος στην Ελλάδα είναι εξαιρετικά ανταγωνιστική. Η πρόκληση ήταν να δημιουργηθεί ένας κερδοφόρος υπο-τομέας για την εταιρία και να προβληθεί σε κοινό που να ενδιαφέρονταν γι αυτό. Το σημείο κλειδί ήταν ο τύπος των “σχεδόν καινούριων” οχημάτων, μία νέα και δυναμική αγορά με οχήματα σε εργοστασιακή εγγύηση λίγα χιλιόμετρα σε τιμή πολύ καλύτερη της απόκτησης νέου οχήματος.
Επάνω σε αυτό το σκεπτικό γεννήθηκε το Best of Autolinea, μία σειρά δηλαδή επιλεγμένων οχημάτων της εταιρίας, και κατά σειρά πραγματοποιήθηκαν τα παρακάτω: 1) Σχεδιασμός εταιρικής εικόνας, 2) Φωτογράφιση οχημάτων, 3) Ανάπτυξη online πλατφόρμας, 4) Προωθητικές ενέργειες με προβολή μέσω των Google Ads και Facebook ads, 5) Επαναληπτικό marketing σε επισκέπτες της σελίδας κ.α.
Αποτέλεσμα του project είναι μέχρι στιγμής να έχει γνωστοποιηθεί με μεγάλη επιτυχία στην αγορά που απευθύνεται, να έχει πραγματοποιήσει πωλήσεις μέσω του νέου τρόπου προβολής των οχημάτων της Autolinea και να αναπτύσσεται σε μεγαλύτερο φάσμα προϊόντων και αυτοκινήτων μέσα σε διάστημα λιγότερο του ενός έτους.
Colors UI
Brand color pallette
primary
#1a4174
#012444
secondary
#39a9dc
#0d2f85
grays
#000000
Iconography UI
Custom designed vectors
Technologies &
Services
3rd part scripts & products
Microsites
Seasonal offers landing pages