🎯 SIMPAS reBranding+USA Website Design Project
Η SIMPAS, εταιρία συστημάτων αλουμινίου και κουφωμάτων, μας εμπιστεύθηκε για τη νέα της ταυτότητα αλλά κυρίως για τις απαραίτητες προωθητικές ενέργειες, για να μπορέσει να πραγματοποιήσει δράσεις εξωστρέφειας και εξαγωγών σε Ευρώπη και κυρίως Αμερική.
📌 The Challenge:
Η κύρια πρόκληση ήταν να μπορέσουμε να προσδώσουμε στην εταιρία την εικόνα που της αρμόζει, στην προσπάθεια για την εγκαθίδρυση της στην αγορά της Αμερικής, αλλά κυρίως να μπορέσει η εταιρία να αξιοποιήσει όλα τα δυνατά online μέσα γι’αυτό τον σκοπό.
📌 The Approach:
Για τον επανασχεδιασμό του λογοτύπου, επιλέχθηκαν πιο μοντέρνες γραμμές και πιο Minimal στοιχεία. Με αυτό τον τρόπο επετεύχθει μία νέα εικόνα σε σχέση με την παλαιότερη, αλλά κυρίως μία εικόνα που ταιριάζει πιο πολύ στο στυλ και το ύφος της εταιρίας πλέον. Για τον σχεδιασμό και την επανακατασκευή του webstite σε συνεργασία με το γραφιστικό τμήμα της SIMPAS-Live Better σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε μια σύγχρονη ιστοσελίδα, με στόχο την αγορά της Αμερικής, με στοιχεία από το Brand, αλλά και όσο πιο σύγχρονες τεχνικές διαχείρισης περιεχομένου και κατασκευής ιστοσελίδας.
Αυτό που πραγματοποιήθηκε ήταν ένα σύνολο ενεργειών που είχαν σα στόχο την καλύτερη δυνατή εικόνα της εταιρίας και την αξιοποίηση των online εργαλείων εταιρικής προβολής και εταιρικής δικτύωσης. Οι ενέργειες που έγιναν ήταν οι παρακάτω:
✔ Επανασχεδιασμός εταιρικής εικόνας με αρχή το logo.
✔ Επανασχεδιασμός της εταιρικής ιστοσελίδας με νέο design στην πλοήγηση.
✔ Φωτογραφίες/κείμενα και κυρίως αγγλική έκδοση.
✔ Οργάνωση όλων των Social Media της εταιρίας.
✔ Στήσιμο εταιρικής εικόνας στο Linkedin.
✔ Εκπαίδευση βέλτιστης χρήσης του Linkedin και επαγγελματικής δικτύωσης μέσα από τα διαθέσιμα εργαλεία του.
🎯 The Results:
Τα αποτελέσματα ήταν το απόλυτο success story. H εταιρία μπόρεσε να αναδείξει τις δυνατότητες της στο εξωτερικό και με κύριο παράγοντα την ποιότητα της, την θέρμη του ιδιοκτήτη και της ομάδας του, τους συνεργάτες και προμηθευτές της και τέλος τη δική μας συμμετοχή με τις παραπάνω ενέργειες, αυτή τη στιγμή είναι μία εταιρία πρότυπο εξαγωγικής δραστηριότητας σε 3 ηπείρους. Έχει πολλαπλασιάσει τον κύκλο εργασιών της, έχει επιτύχει σπουδαία επιτεύγματα παραγωγής και ανάδειξης του ελληνικού επιχειρηματικού “δαιμόνιου”, αλλά και της ελληνικής τεχνογνωσίας με πολλές επιχειρήσεις του κλάδου της και όχι μόνο να προσπαθούν να μιμηθούν τα βήματα της.